محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 133
  • بازدید کل : 74700

دانلود پاورپوینت جریان شناسی سیاسی ایران ( دوره مشروطه طلبان تا دوره اصولگرایان)


دانلود پاورپوینت جریان شناسی سیاسی ایران ( دوره مشروطه طلبان تا دوره اصولگرایان)

پاورپوینت آماده جریان شناسی سیاسی ایران ( دوره مشروطه طلبان تا دوره اصولگرایان) برای رشته علوم سیاسی در 64 اسلاید طراحی شده بخشی از مطالبی که در این پاورپوینت مورد بررسی قرار میگیرد به شرح زیر است:

 

اسلاید ۱ :
من برای حفظ اعتدال جناح ها همیشه تذکرات تلخ و شیرینی داده ام … هیچ گاه نگران مباحث تند طلبگی در فروع و اصول فقه نبوده ام ولی نگران تقابل و تعارض جناح های مومن به انقلابم که مبادا منتهی به تقویت جناح رفاه طلب بی درد و نق بزن گردد.

 

اسلاید ۲ :
هر کسی به اسلام و ارزشها ، به امام (ره) به مصالح ملی و به سرنوشت این کشور علاقه نشان بدهد او برای من عزیز است . متعلق به هر جریان سیاسی باشد .

 

اسلاید ۳ :
 فهرست  کلیات ۱- تعریف جریان شناسی ۳- ضرورت ها و اهداف شناخت جریانات سیاسی  ۴- مدل جریان شناسی بر مبنای دین و مذهب ۵- ادوار مهم تاریخ معاصر ایران و نقاط عطف صورت بندی و آرایش جریانات سیاسی ایران دوره اول: عصر مشروطه طلبان دوره دوم: عصر ملی شدن صنعت نفت دوره سوم: عصر نهضت امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی دوره چهارم: عصر جمهوری اسلامی تا دوم خرداد ۷۶ دوره پنجم: عصر حاکمیت دوم خردادیها و اصلاح طلبان دوره ششم: عصر حاکمیت اصولگرایان

 

اسلاید ۴ :
کلیات: ۱- تعریف جریان شناسی: شناخت فرآیند شکل‌گیری یک اندیشه به همراه بررسی مبانی فکری، اعتقادی و دیدگاه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دسته‌ای از احزاب، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی که دارای همسویی در مواضع، رویکردها و گفتمان‌ها باشند.
بر اساس این تعریف، جریان‌شناسی شامل: ۱ـ فرآیند شکل‌گیری یک اندیشه و تفکر. ۲ـ بررسی مبانی فکری اعتقادی و دیدگاه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، دسته ای از احزاب و گروه‌های سیاسی ۳ـ تبیین همسویی در مواضع، رویکردها و گفتمان‌ها.

 

اسلاید ۵ :
۲- ضرورت شناخت جریانات سیاسی:

۱ـ تشخیص درست دوستان از دشمنان، خودی‌ها از غیر خودی‌ها بر اساس آموزه‌های تولی و تبری دینی.
۲ـ تعیین نوع مواجهه و موضع‌گیری مناسب در برخورد با جریانات سیاسی بر اساس رسالت پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی.
۳ـ ظرفیت‌سازی و کارآمد سازی سپاه و بسیج در مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم فراروی جمهوری اسلامی ایران.
۴ـ توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی و عمق‌بخشی داخلی با مهندسی فرهنگی و تأثیرگذاری بر افکار عمومی.

و...

 

نکته:داخل فایل اصلی هیچ اسمی از سایت ما برده نمی شود

نکته ۲: پاورپوینت جریان شناسی سیاسی ایران ( دوره مشروطه طلبان تا دوره اصولگرایان) قابل ویرایش می باشد و می توانید آن را به دلخواه تغییر دهید

نکته 3: پاورپوینت ها برای جذابیت بیشتر شامل تصاویر می باشند


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما