محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 40
  • بازدید کل : 74938

دانلود پاورپوینت تئوری های مدیریت پیشرفته


دانلود پاورپوینت تئوری های مدیریت پیشرفته

پاورپوینت آماده تئوری های مدیریت پیشرفته برای رشته مدیریت در 42 اسلاید طراحی شده بخشی از مطالبی که در این پاورپوینت مورد بررسی قرار میگیرد به شرح زیر است:

 

- مقدمه

- بوروکراسی وبر

- تعریف اولیه وبر از بوروکراسی

- تقسیم کار

- سلسله مراتب اختیار مشخص

- رسمیت زیاد

- ماهیت غیر شخصی

و...

 

قسمتی از متن:

 

مقدمه:

در تئوری سازمان کمتر اصطلاحاتی وجود دارد که مانند بوروکراسی در بین عموم به طور ضمنی معنا و مفهوم منفی را تداعی کند.اما بوروکراسی مترادف با عدم کارایی نیست. اگر ما می گوییم: اداره وصول مالیات، نمود یک بوروکراسی است، ممکن است بلافاصله عدم کارایی در ذهن بیشتر افراد تداعی شود که دلالت بر ویژگی هایی از قبیل، کاربرد سخت گیرانه قوانین، فرار از مسئولیت، غیر شخصی بودن، کاغذ بازی، عدم تمایل به تغییر و ... دارد.

 

بوروکراسی وبر:

واژه بوروکراسی نخستین بار شخصی به نام دوگورنی در سال 1745 بکار برد.او به واژه فرانسوی bureau معنی میز تحریر، دفتر و اداره، به پسوند cracy معنای حکومت را افزود. عناصری از بوروکراسی در فرهنگ های کهن مانند مصر باستان و چین وجود داشته است. همچنین امپراطوری های هخامنشی، ساسانی و روم را تنها می شد از طریق ساختارهای پیچیده و دیوان سالارانه اداره کرد. نظریه کلاسیک در مورد بوروکراسی، بوسیله جامعه شناس آلمانی یعنی ماکس وبر مطرح گردید.

و...

 

نکته:داخل فایل اصلی هیچ اسمی از سایت ما برده نمی شود

نکته ۲:پاورپوینت تئوری های مدیریت پیشرفته قابل ویرایش می باشد و می توانید آن را به دلخواه تغییر دهید

نکته 3: پاورپوینت ها شامل تصاویر می باشند.


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما